sobota, 25 maja 2013

Jak szybko wbić lvl


1.Wymieniaj się oglądaniem filmów po 15,20 !

2.Rób ciekawe filmy !Najlepiej trwające około 2 minut (jak widzę że film ma 5 minut i muszę go oglądnąć to dostaję szału , a za krótsze dostajesz po prostu mniej fame :)

3.Wymieniaj się grafami .Ale z osobami o zbliżonym lvl'u (maksymalnie 3 lvl różnicy !)
Gdy ty masz np.3 lvl a chcesz się wymienić z 10 to ty zyskasz ale czy 10 lvl tak ?
Mówiąc szczerze 30 fame za 100(biorąc że nikt nie ma vipa)nie wydaje się zbyt atrakcyjna ,
ale 30 fame za nic jest błogosławieństwem ;)

4.Dawaj grafy tak często jak się da !(czyli co 60 lub 15 minut ;)
Dając grafy często je także otrzymujesz !

5.Nie pytaj każdego na czacie :Oglądniesz mój film np. 'Tajemniczy List'(mam nadzieję że nikt takiego jeszcze nie zrobił ;) ?Ja gdy dostaję takie wiadomości ignoruję je !
One tylko zniechęcają do ciebie i do twoich filmów !

6.Oglądaj filmy !
Ludzie widząc  twój komentarz chętnie odpłacą się 5/5 i jakimś miłym komentarzykiem :)

7.Bądź cierpliwy/a !
Tylko 1 lvl da się zdobyć w 1 dzień(ewentualnie 2) !
Często rób rzeczy wymienione w poprzednich punktach i się uda !

Większość wspominałam w ''Jak syzbko wbić fame''

Masz jeszcze jakiś pomysł? Jak się tu pojawi otrzymasz preznet z listy za 500 sc. Napisz w  komku propozycje ;)

1 komentarze:

Tworzyć ciekawe i godne uwagi filmy, a nie seki czy coś. Moje konto to >Dommi<. Poproszę prezent! XD

Prześlij komentarz