środa, 12 czerwca 2013

Jak zrobić Dobry Film (2)

 Na początek…
Jaki film ma najwięcej wejść ?
Romans – Myślę, ze to nie jest najlepszy pomysł, lecz gdy ja miałam 11 lv zrobiłam film o ciąży i o dziwo miałam 300 wejść! 
Komedia – Hmm… Z tym moze być problem, ponieważ są różne rodzaje. NP. Komedia Romantyczna nie za bardzo sie nadaje. Komedia Rodzinna też nie! Ale gadającie zwierzaki, to już coś! Ja miałam o Królu Julianie i Bieberze – 3 000 wejść , opłaca się! 
Dramat – Ja takie filmy lubię najbardzej, ale rzadko widze w Highscores'ie.
HORROR – To lubie najbardzej, prawda ? Żeby taki straszny film był ciekawy, muszą być odpowiednio dobrani aktorzy z animkami i rekwizyty! To się liczy najbardzej! 

Co podwyższa ogladalność filmu ?
Moim zdaniem dodawanie wysokich levelowców 
NP. 20-25 levele.W ten sposób aktorzy są dobrani, bo wiadomo, więcej animek i ubrań. W takiej scenie z dobrze dobrymi aktorami jak już wspomniałam będzie dobry film! 
Można tez robić konkursy. NP. Najlepszy komentarz wygrywa coś z Listy Życzeń!

Jak zachęcić znajomych do oglądania filmu ?
" Jak nie obejrzysz nowego filmy, wylatujesz! " To nie jest dobra taktyka, jeśli masz – 13 level.
Ale jeśli masz około + 15 lv mniej więcej działa! Niskie levele ( 0-11 lv. ) biorą udział w konkursach gdy jest do wygrania coś z Listy Życzeń, czy coś podobnego.
MSPowicze często nie mają SC na ubrania, rekwizyty, więc biorą udział w takim czymś

2 komentarze:

If you are going for finest contents like me, simply go to see this site every day for the reason that it provides
feature contents, thanks

my blog post tub refinishing Dallas TX

Hi there! I know this is somewhat off topic but I was
wondering which blog platform are you using for this site?
I'm getting tired of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at options for another platform.
I would be great if you could point me in the direction of a good platform.


Review my web site lose weight exercise

Prześlij komentarz