wtorek, 11 czerwca 2013

BAN!Przez świnię sandrusia5590

Wyzywała mnie na chacie, a ja dostałam bana bo mnie zgłosiła.PROSZĘ BLOKUJCIE sandrusia5590 ,powód: (tak napiszcie) Oszukuje innych użytkowników mówiąc ,ze kupi im Specjalne Pozdrowienia gdy oni kupią jej prezenty z listy.Ale to jest wielki fałsz!Zróbcie coś z tym bo tacy ludzie zniechęcają mnie do grania w tą wspaniała grę


ZA ZGŁASZANIE JEJ BARDZO DZIĘKUJĘ!MUSI MIEĆ BANA NA ZAWSZE POMAGAJCIE ;)
WYNAGRODZĘ TYCH CO ZGŁOSILI JĄ!PISZCIE MI NA POCZTĘ (KTO ZGŁOSIŁ!)

4 komentarze:

Jak mnie odblokują bo mi dali bana na tydz. bo ktoś mnie nie lubił no to napisał do mnie swoje hasło i mnie zgłosił że pytam się o hasło i wykasowałam tą wiadomość gdzie się pytałam . Dam jej wtedy zgłoszenie oraz zablokuje i rozpowiem to znaj.
LaraaCaletiee - obecny nick na msp ps: na pixi500 też mnie zbanowali i jakie kolwiek konto!

Ewelinko, ty jeszcze żyjesz :**

Zgłosze ale jaki masz nick ?

Prześlij komentarz